Til je online klantenservice binnen de wellness naar een hoger niveau.
Binnen de wellness kan het wel druk zijn. Denk aan afspraken maken, de wellness onderhouden, drankjes of de was. Je bent constant in de weer en hierdoor kan een klantenservice een beetje achterstallig raken. Bij een wellness is het wel belangrijk dat je laat zien wat je hebt en doet. Klanten bekijken vaak de website, foto’s en tarieven van te voren en maken daarna pas een afspraak. Hierdoor kan een online klantenservice uitbesteden of verbeteren een mooie toevoeging zijn voor het bedrijf.
Een flowbot integreren op je website.
Nou is er natuurlijk binnen de online klantenservice van alles mogelijk en kan het lastig zijn om te weten waar je moet beginnen. Gelukkig zijn er verschillende bedrijven in de sector die je graag te woord staan om je te adviseren. Een mogelijkheid zou bijvoorbeeld een flowbot kunnen zijn. Een flowbot brengt de klant stapsgewijs naar de juiste informatie door vragen te stellen en opties te geven. Hierdoor loopt de consument in 80% van de gevallen niet vast zoals bij een chatbot en komt de consument uit bij de pagina die hij of zij zoekt.
Chatkracht staat klaar om je hierbij te helpen.
Een flowbot moet natuurlijk wel ontwikkeld worden. Chatkracht kan je hierbij helpen. Door te luisteren naar de wensen die jij hebt als bedrijf en de informatie te verzamelen wordt er een chatbot gecreëerd. De flowbot zorgt er voor dat je net iets beter bereikbaar bent en consumenten sneller helpt. Wat weer kan leiden tot leads en afspraken. Daarnaast ben je zowel binnen als buiten openingstijden bereikbaar dankzij de bot! Komt de bot er niet uit met de consument? Geen probleem, de consument kan zijn gegevens achter laten als hij of zij dit wenst. Daarna kan het bedrijf de volgende morgen contact opnemen. Chatkracht spart graag met je over de mogelijkheden onder een kopje koffie.